Tunni algul lehitsesime oma õpikut ja tuletasime meelde lood, kus räägitakse vares Vaagust. Sobitasime vares Vaagu tegemised ka ajateljele:
Eesti keel on väga rikkalik keel ja ühte mõtet saame väljendada väga erinevate sõnadega. Ühises ajurünnakus valmis mõistekaart väljendi "kimbatuses olema" kohta:
Nüüd lugesime õpikust pala "Vares Vaak satub kimbatusse".
Ühises arutelus selgus, et Vares Vaak käitus väga mõtlematult, kui ta helistas ilmaasjata kiirabisse. Arutasime, miks nii ei tohi teha, ja lapsed oskasid väga kenasti selgitada, et samal ajal on võib-olla teistel inimestel abi väga vaja.
Nüüd jagas õpetaja lapsed kolmestesse rühmadesse, igaüks harjutas kõigepealt oma osa lugemist ja siis lugesime pala tegelastena ka klassi ees.
Kuna vares Vaak kipub tihti luiskama ja "luuletama", siis sobitasime kokku erinevaid vanasõnu valetamisest. Seejärel asetas iga rühm oma vanasõna ka tahvlile. Pärast mõtestasime lahti, mida need vanasõnad tähendavad:
Eesti keel on väga rikkalik keel ja ühte mõtet saame väljendada väga erinevate sõnadega. Ühises ajurünnakus valmis mõistekaart väljendi "kimbatuses olema" kohta:
Nüüd lugesime õpikust pala "Vares Vaak satub kimbatusse".
Ühises arutelus selgus, et Vares Vaak käitus väga mõtlematult, kui ta helistas ilmaasjata kiirabisse. Arutasime, miks nii ei tohi teha, ja lapsed oskasid väga kenasti selgitada, et samal ajal on võib-olla teistel inimestel abi väga vaja.
Nüüd jagas õpetaja lapsed kolmestesse rühmadesse, igaüks harjutas kõigepealt oma osa lugemist ja siis lugesime pala tegelastena ka klassi ees.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar