Tunni algul pani õpetaja tahvlile kummalise pildi ja pildi ümber sõnakaardid. Laste ülesanne oli sõnad õppida lugema ja seejärel need hästi hoolega meelde jätta:
Õpetaja tõmbas ekraani alla ja võttis iga kord ühe sõna ära, lapsed pidid mõistatama, mis sõnad plehku panid ja kirjutama need paberile. Kõige tähelepanelikumad olid MARTTI, LEENE ja VILLIAM, kes märkasid, millised sõnad tahvlilt kadusid ja sõnad olid ka õigesti kirjutatud.
Nüüd läks lugu veelgi kummalisemaks, sest õpetaja kirjutas tahvlile sõna "kolikook" ja lapsed mõistatasid, mida see sõna võiks tähendada ja millest võiks kolikook tehtud olla. Nii valmis sõnast ka mõistekaart:
Et siiski teada saada, kes või mis see kolikook on, lugesime õpikust sellenimelist pala:
Nüüd selgus ka, mida see kolikook siis tähendab. Jutu tegelane kratt Kata mõtles ja kirjutas hoopis koolikokast, mitte kolikoogist =)
Jagasime tegelaskujud laste vahel ära ja igaüks harjutas oma osa lugemist. Seejärel lugesime pala ka klassi ees ning valisime välja kõige tublimad esinejad:
Et meiega selliseid apsusid ei juhtuks, nagu juhtus Kataga, asusime hoolega harjutama täishäälikute pikkust. Kõigepealt tuletasime täishäälikud meelde "Tähelaulu" lauldes:
Tegime üheskoos töölehel harjutust kolikoogi koostisainete kohta =)
Täitsime koos ka töövihikuharjutusi. Et sõnad ikka tõesti õigesti kirjutatud saaksid, "laotasime" häälikuid kehale ja kontrollisime häälikupikkuseid käemärkidega.
Tunni lõpus mängisime kordamiseks mängu "Kakskümmend küsimust". Kõige usinamad ja kiiremad vastajad küsimustele olid ADELE MARIE, MELANY ja MARTTI,
Mäng "KAKSKÜMMEND KÜSIMUST"
Õpetaja tõmbas ekraani alla ja võttis iga kord ühe sõna ära, lapsed pidid mõistatama, mis sõnad plehku panid ja kirjutama need paberile. Kõige tähelepanelikumad olid MARTTI, LEENE ja VILLIAM, kes märkasid, millised sõnad tahvlilt kadusid ja sõnad olid ka õigesti kirjutatud.
Nüüd läks lugu veelgi kummalisemaks, sest õpetaja kirjutas tahvlile sõna "kolikook" ja lapsed mõistatasid, mida see sõna võiks tähendada ja millest võiks kolikook tehtud olla. Nii valmis sõnast ka mõistekaart:
Et siiski teada saada, kes või mis see kolikook on, lugesime õpikust sellenimelist pala:
Nüüd selgus ka, mida see kolikook siis tähendab. Jutu tegelane kratt Kata mõtles ja kirjutas hoopis koolikokast, mitte kolikoogist =)
Jagasime tegelaskujud laste vahel ära ja igaüks harjutas oma osa lugemist. Seejärel lugesime pala ka klassi ees ning valisime välja kõige tublimad esinejad:
Et meiega selliseid apsusid ei juhtuks, nagu juhtus Kataga, asusime hoolega harjutama täishäälikute pikkust. Kõigepealt tuletasime täishäälikud meelde "Tähelaulu" lauldes:
Tegime üheskoos töölehel harjutust kolikoogi koostisainete kohta =)
Täitsime koos ka töövihikuharjutusi. Et sõnad ikka tõesti õigesti kirjutatud saaksid, "laotasime" häälikuid kehale ja kontrollisime häälikupikkuseid käemärkidega.
Tunni lõpus mängisime kordamiseks mängu "Kakskümmend küsimust". Kõige usinamad ja kiiremad vastajad küsimustele olid ADELE MARIE, MELANY ja MARTTI,
Mäng "KAKSKÜMMEND KÜSIMUST"
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar