Kuigi õue vaadates veel ilm talvine ei tundu, rääkisime täna siiski talvest. Kõigepealt koostasime tahvlile tsentrilise skeemi, kus võrdlesime omavahel suve ja talve. Nõnda saime meelde tuletada ka kuude nimetused.
Nüüd jagas õpetaja igale lapsele ühe omadussõna ning lapsed sobitasid oma sõna sobiva sõna alla. Nõnda valmis talvise ilma kohta tahvliloto:
Lugesime töölehelt vahvaid luuletusi talve kohta. Arutlesime, milline on luuletuse meeleolu ja püüdsime seda meeleolu edasi anda ilmakalt lugedes.
Nüüd õpetas õpetaja väikese nipi, kuidas luuletust pähe õppida. Selleks on hea joonistada endale piltskeem:Nüüd jagas õpetaja igale lapsele ühe omadussõna ning lapsed sobitasid oma sõna sobiva sõna alla. Nõnda valmis talvise ilma kohta tahvliloto:
Iga laps valis endale ühe luuletuse, mida ta omaette harjutas ilmekalt lugema. Julgemad tulid esinema ka klassi ette:
Siis täitsime töölehe harjutusi ning harjutasime kirjatehnikat.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar