Tundi häälestumiseks laulsime juba tuttavat "Arvutamise laulu":
Et pea hästi tööle hakkaks, tegime soojenduseks kriitilise mõtlemise ülesandeid ehk "JAH/EI" mängu.
Õpetaja ütleb väite, lapsed tõstavad üles kaardi, kas nad on nõus või mitte õpetaja lausega. Näiteks:
1) Arvule seitse järgneb kaheksa.
2) Tehtes 9-3 on vähendatavaks arv 9.
3) Tehtes 3+4 on arvud 3 ja 4 liidetavad.
4) Arvude 2 ja 6 summa on võrdne 3 ja 5 summaga.
5) Arvude 7 ja 4 vahe on väiksem kui arvude 2 ja 1 summa.
Et pea hästi tööle hakkaks, tegime soojenduseks kriitilise mõtlemise ülesandeid ehk "JAH/EI" mängu.
Õpetaja ütleb väite, lapsed tõstavad üles kaardi, kas nad on nõus või mitte õpetaja lausega. Näiteks:
1) Arvule seitse järgneb kaheksa.
2) Tehtes 9-3 on vähendatavaks arv 9.
3) Tehtes 3+4 on arvud 3 ja 4 liidetavad.
4) Arvude 2 ja 6 summa on võrdne 3 ja 5 summaga.
5) Arvude 7 ja 4 vahe on väiksem kui arvude 2 ja 1 summa.
Mängisime pingiridadega arvutamisvõistlust. Õpetaja kirjutab eelnevalt tehted tahvlile. Iga pingirida lahendab oma rea ülesandeid. Enne ei tohi järgmine laps lahendama tulla, kui eelmine pole oma kohale jõudnud. Võidab see pingirida, kes saab ülesanded kõige enne lahendatud ning vastused on ka õiged. Vastuseid ette öelda ka ei tohi =)
9 piires arvutamine on meil nüüd selge. Seega asusime uue teema "Arv ja number 10" juurde:
Harjutasime number 10 kirjutamist ja kleepisime töölehe töövihiku vahele. Lahendasime töövihikuülesandeid:
Mängisime tahvlidoomino mängu:
Lahendasime slaididelt ülesandeid, õiget vastust näitasime arvukaardiga. Siin mõned näited meie ülesannetest:
Nüüd jagas õpetaja "Arvuta ja värvi" töölehe, kus kõigepealt tuli arvutada ja seejärel ära värvida vahva ussike:
Tööõpetuse tunnis lõikasime välja 10 ringi ussikese keha jaoks ja 1 ringi pea tarbeks. Saime loendada 10-ni ning samal ajal harjutada śablooni järgi joonistamist, kääridega täpselt lõikamist, voltimist ning korrektset liimimist. Nõnda valmisid lõbusad ussikesed, kes otsustasid sügist nautida meie aknalaual =)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar