Täna hommikul klassi astudes ootas tahvlil koristajatädi poolt kirjutatud kiri:
See kiitust vääriv korrapidaja oli AARON LEONARDO! Väga tubli!
On reede ja nagu ikka meenutasime ühises hommikuringis lõppevat koolinädalat:
Laste arvates oli tore sel nädalal:
- aktiivõppepäev;
- rühmatööde tegemine;
- tüdrukute tööõpetuse tund;
- poiste puutöö tund;
- kehaline kasvatus;
- loodusõpetuse tund.
Arutasime, mida saime uut teada, mida toredat õppisime, millised õppimiseviisid olid kõige toredamad, kus õpitut võiks vaja minna ning andsime hinnangu oma tööpingutustele.
Mida sain sellel nädalal selgeks/mida sain teada?
- palju uut kosmose kohta;
- õppisin rooma numbreid;
- sain teada, milliseid vanaaegseid kirjutusmaterjale kasutati;
- õppisin rühmatöös teistega arvestama.
Millise tegevuse kaudu õppisin kõige paremini?
- paaristöös;
- rühmatöös, sest saime koos ühiselt arutada;
- etteütlust kirjutades õppisin kirjutama raskemaid sõnu;
- tegin iseseisvalt töölehti universumi kohta.
Kus saan õpitut kasutada/ kus on see mulle vajalik:
- elus;
- tulevikus minu töös;
- poes;
- kui tahan astronoomiks saada;
- kõik tarkused on elus vajalikud.
Kuidas hindan oma töötegemist sel nädalal?
- oleksin saanud paremini;
- oleksin pidanud rohkem pingutama;
- rühmatöös oleksin võinud rohkem panustada;
- õppisin hästi.
Arutasime, kuidas meil õnnestus täita selle nädala eesmärke. Lapsed arvasid, et üldiselt läks hästi, sest lapsed oli tundideks valmis ja üksteisega sõbralikud. Aga muret tegi see, et osadel lastel ei olnud kõiki õppevahendeid kaasas ja paar õpilast ei kanna koolivormi.
Järgmiseks nädalaks seadsime klassile sellised eesmärgid:
1. Püüan õppimises anda endast parima.
2. Võtan kõik vajalikud asjad kaasa.
3. Kannan koolivormi.
Kuna täna rääkisime eesti keele tundides lindudest, siis on just õige koht lisada nädalavahetuseks selline pilt:
KOHTUME ESMASPÄEVAL!
On reede ja nagu ikka meenutasime ühises hommikuringis lõppevat koolinädalat:
Laste arvates oli tore sel nädalal:
- aktiivõppepäev;
- rühmatööde tegemine;
- tüdrukute tööõpetuse tund;
- poiste puutöö tund;
- kehaline kasvatus;
- loodusõpetuse tund.
Arutasime, mida saime uut teada, mida toredat õppisime, millised õppimiseviisid olid kõige toredamad, kus õpitut võiks vaja minna ning andsime hinnangu oma tööpingutustele.
Mida sain sellel nädalal selgeks/mida sain teada?
- palju uut kosmose kohta;
- õppisin rooma numbreid;
- sain teada, milliseid vanaaegseid kirjutusmaterjale kasutati;
- õppisin rühmatöös teistega arvestama.
Millise tegevuse kaudu õppisin kõige paremini?
- paaristöös;
- rühmatöös, sest saime koos ühiselt arutada;
- etteütlust kirjutades õppisin kirjutama raskemaid sõnu;
- tegin iseseisvalt töölehti universumi kohta.
Kus saan õpitut kasutada/ kus on see mulle vajalik:
- elus;
- tulevikus minu töös;
- poes;
- kui tahan astronoomiks saada;
- kõik tarkused on elus vajalikud.
Kuidas hindan oma töötegemist sel nädalal?
- oleksin saanud paremini;
- oleksin pidanud rohkem pingutama;
- rühmatöös oleksin võinud rohkem panustada;
- õppisin hästi.
Arutasime, kuidas meil õnnestus täita selle nädala eesmärke. Lapsed arvasid, et üldiselt läks hästi, sest lapsed oli tundideks valmis ja üksteisega sõbralikud. Aga muret tegi see, et osadel lastel ei olnud kõiki õppevahendeid kaasas ja paar õpilast ei kanna koolivormi.
Järgmiseks nädalaks seadsime klassile sellised eesmärgid:
1. Püüan õppimises anda endast parima.
2. Võtan kõik vajalikud asjad kaasa.
3. Kannan koolivormi.
Kuna täna rääkisime eesti keele tundides lindudest, siis on just õige koht lisada nädalavahetuseks selline pilt:
KOHTUME ESMASPÄEVAL!
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar