1. aprillil tähistas vanarahvas karjalaskepäeva. Sel päeval saadeti kariloomad karjamaale. Kuigi 1. aprill sattus pühapäevale, rääkisime hoopis nädala algul nii naljapäevast kui karjalaskepäevast.
Loomad, kes pidid terve pika talve laudas konutama, rõõmustasid väga, et said jälle õue kepsutama minna. Kevadel sünnivad loomadel ka pojad. Nüüd vaatasimegi videot lustakatest loomalastest:
Lugesime lõbusat luuletust "Naljalammas" ja lustakat jutukest "Lambalugu":
Õpetaja luges ette toreda loo "Hunt, sokk ja kapsad". Selle loo leidis õpetaja ühest hästi vanast 2. klassi lugemik-õpikust.
Lugu jutustab sellest, kuidas üks mees pidi üle jõe viima nii hundi, soku kui kapsad. Paraku oli paat nii väike, et ta neist korraga üheainsa võis peale võtta. Ta pidi arvestama, et sokku ei tohtinud kapsastega ühele kaldale jätta ega ka hunti koos sokuga. Nüüd me siis püüdsime seda meest aidata ja nuputada, kuidas ta saaks ohutult kõik teisele poole kallast viia.
Nuputasime, mis me nuputasime, aga lapsed sobivat lahendust välja ei mõelnudki. Õpetaja joonistas lõpuks tahvlile skeemi:
Joonistasime rõõmsaid portreesid lammastest, kes juba kepsutavadki karjamaal. Töös kasutasime õlipastelle. Õppisime kasutama tehnikat, millega sai väga hästi kujutada lamba kohevat kasukat. Õpetaja arvates tulid lastel välja väga lahedad ja tõetruud lambad.
Loomad, kes pidid terve pika talve laudas konutama, rõõmustasid väga, et said jälle õue kepsutama minna. Kevadel sünnivad loomadel ka pojad. Nüüd vaatasimegi videot lustakatest loomalastest:
Lugesime lõbusat luuletust "Naljalammas" ja lustakat jutukest "Lambalugu":
Õpetaja luges ette toreda loo "Hunt, sokk ja kapsad". Selle loo leidis õpetaja ühest hästi vanast 2. klassi lugemik-õpikust.
Lugu jutustab sellest, kuidas üks mees pidi üle jõe viima nii hundi, soku kui kapsad. Paraku oli paat nii väike, et ta neist korraga üheainsa võis peale võtta. Ta pidi arvestama, et sokku ei tohtinud kapsastega ühele kaldale jätta ega ka hunti koos sokuga. Nüüd me siis püüdsime seda meest aidata ja nuputada, kuidas ta saaks ohutult kõik teisele poole kallast viia.
Nuputasime, mis me nuputasime, aga lapsed sobivat lahendust välja ei mõelnudki. Õpetaja joonistas lõpuks tahvlile skeemi:
Joonistasime rõõmsaid portreesid lammastest, kes juba kepsutavadki karjamaal. Töös kasutasime õlipastelle. Õppisime kasutama tehnikat, millega sai väga hästi kujutada lamba kohevat kasukat. Õpetaja arvates tulid lastel välja väga lahedad ja tõetruud lambad.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar