Põhjapoolusest rääkisime juba esmaspäeval. Täna uurisime uuesti gloobuselt, kus see põhjapoolus ehk arktika asub. Eile imetlesime klassiaknast kaunist päikesetõusu:
Õpetaja jutustas, et põhjamaades võib taevas näha veelgi uhkemat looduse värvide mängu. Seda kutsutakse virmalisteks. Õpetaja näitas slaidiprogrammi virmalistest ja seejärel vaatasime nendest ka videosid. Klass oli ahhetamist täis =)
Õpetaja jutustas, et põhjamaades võib taevas näha veelgi uhkemat looduse värvide mängu. Seda kutsutakse virmalisteks. Õpetaja näitas slaidiprogrammi virmalistest ja seejärel vaatasime nendest ka videosid. Klass oli ahhetamist täis =)
Õpetaja tutvustas raamatut "Arktika ja Antarktika":
Uurisime üheskoos seda raamatut. Õpetaja luges ette katkendeid ja saime teada, et kuigi arktilises kliima on väga külm, elavad seal siiski erinevad loomad ja linnud.
Matemaatikatunnis panime kokku peastarvutamise tahvlilotot, kus vastusena tuli välja põhjamaa elanik jääkaru:
Teises arvutamisülesandes arvutasime kõigepealt tehted ära, siis lisas õpetaja tahvlile vastusvõtme ning kes kõik ülesanded õigesti ära lahendas, sai vastuseks veel teisegi põhjamaise looma - polaarrebase:
Veel ühes tahvlilotos saime lõunapoolusel elava looma - pingviini:
Uurisime raamatust ka teiste loomade kohta:
Luisel oli sünnipäev ja sünnipäevakommid sobisid kokku just tänase teemaga :)
Õpetaja luges lastele ette muinasjutu "Käharpea" raamatust "Tśuktśi muinasjutte":
Kunstitunnis püüdsime seda põhjamaist looduse ilu paberile panna. Kasutasime küünalt lumehangede tegemiseks, seejärel maalisime akvarellidega lund ja virmalisi. Kõige lõpuks joonistasime jääkarusid ja polaarrebaseid ning viimistlesime neid akvarellipliiatsitega. Siis kinnitasime loomad kahepoolse teibiga oma põhjamaisele pildile elama. Kuna pildid jäid kuivama, siis eksponeerime neid hiljem.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar