30. oktoober 2015

Tagasivaade nädalale

Nagu ikka, nii ka sel reedel, arutlesime, mis oli selles nädalas toredat. Lapsed arvasid nii:
- tore oli õppida väikeseid trükitähti;
- mulle meeldis matemaatikatunnis teha nuputamisülesandeid;
- mulle meeldisid kuulamisülesanded;
- kirjatähti oli põnev kirjutada;
- mulle meeldisid aabitsa töövihiku ülesanded;
- tänane näidend "Naeris" oli vahva ja naljakas;
- jaa, mulle ka meeldis (terve klassi arvates);
- arvutada on lahe;
- mulle meeldis meretööd teha laeva voltida;
- hommikuringid;
- mulle meeldib vahetunnis klassis raamatut lugeda;
- kehalise kasvatuse tunnis õppisime uue mängu;
- rütmika on ka tore;
- nii vahva on tundides mängimine;
- mulle meeldib koolis ja meil on nii tore õpetaja;
- jah, mulle ka ja mulle meeldib, et me teeme koolis tööd ja õpime koos;
- mulle meeldib arvutamine;
- mulle meeldis see tööleht, kus me arvutasime ja siis värvisime (tööleht "Liblikas");
- tänane mate tund oli äge;
- mulle meeldis loodusõpetuse tunnis rühmatööd teha ja meil oli nii palju huvitavaid ülesandeid;
- jaa, loodusõpetuse tund oli lahe, aga üks ülesanne oli natuke raske;
- arvutitund oli tore;
- mulle meeldis kõik sel nädalal;
- mulle ka ja koolis on nii tore käia.

Aga mis meile ei meeldinud:
- vahetunnis ikka osa lapsi tormab ja karjub ning nügib teisi;
- see nügimine on ohtlik, sest nii võib kukkuda;
- mulle ei meeldinud kehka tund, sest ma kukkusin ja sain haiget.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar