Iga matemaatikatund algab meil viimasel ajal räpiga ning saame nõnda üle korrata korrutamise ja jagamisega seotud mõisted:
Koos arutledes nuputasid lapsed, kuidas arvutada avaldises puuduvat tegurit. Uurisime ülesandeid õpikust ja lahendasime neid töövihikus:
Nüüd harjutasime õpitut ka mänguliselt. Iga rühm sai endale kohvrikese ülesannetega. Õpilased võisid rühmasiseselt jagada ära ülesanded, kes mida teeb. Oluline oli võimalikult kiiresti arvutada ja viia vastused õigesse ümbrikusse.
Seejärel kontrollis õpetaja rühmade vastused ära. Võitjaks osutus rühm, kellel oli kõige rohkem õigeid vastuseid.
Pärast hindas iga õpilane end, kuidas ta rühmatöösse panustas:



.png)










.png)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar