Teemasse häälestumiseks vaatasime kahte lauluvideot ja arutlesime, mis mõtteid ja meelolusid laulud tekitasid.
Esimest laulu laulis lapsena saate "Eesti otsib superstaari" üks osalejatest Märten Männik:
Teist laulu laulavad perekond Vaikred:Nüüd arutlesime, millised on sügise tunnused ja laste mõtetest valmis mõistekaart:Kuna hetkel õpime-kordame ka tähestikku, siis sättisime sõnad tähestikulisse järjekorda ning kirjutasime need töövihiku harjutusse:
Uurisime õpiku pilti ja koostasime pildi kohta jutukese. Seejärel lugesime luuletusi sügisest ning arutlesime nende üle.
Vaatasime multifilmi:
Nüüd lugesime õpikust ise teist muistendit "Lehed ja okkad":
Kirjutasime ümberjutustust "Külaline". Lugu rääkis sügisest, kes tuli alevisse nagu külaline ja tõi kõigile kingitusi. Kask sai kuldkollase jaki, vaher kirju kleidi, õunapuu õuntele tõmbas sügis punaseid ja kollaseid triibud. Isegi järve oskas ta tumehalliks värvida. Pääsukesed kamandas ta traadile istuma ja õpetas neile matkalaulud selgeks. Ning iga hommikul, kui lapsed kooli lähevad, on see külaline nendega koos.
Harjutasime ka etteütluse kirjutamist ning ka see lugu jutustas meil sügisest.
Ristsõna lahendamisel saime teada päris palju huvitavaid uusi sõnu, mida kasutasime kohe lünktekstis.
Tegime arvutamise-värvimise töölehte, mida jätkame, kui tunni lõpus muude tegevuste juures aega üle jääb:
Kunstitunnis harjutasime värvide segamist, mille tulemusena valmis vahtralehest vahva mosaiikpilt.
Loodusõpetuse tunni taimi õppides saime teada, et pihlakatel ei olegi viljadeks marjad, vaid neid on õigem nimetada õunteks. Õpetajal olid kaasas nii õunad kui pihla"marjad". Uurisime neid vilju algul väljapoolt. Siis lõikasime pihlaka viljad ja õunad pooleks ning tõepoolest on mõlemad viljad sarnased nii väljast kui seestpoolt:
Nüüd siis teame, et pihlaka viljad on tegelikult õunad =)
Kunstitunnis valmisid plastiliinimaalid pihlakaokstest.


































Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar