6. detsember 2024

Hunt, kriimsilm, susi, võsavillem ...

Tänase teema alustuseks luges õpetaja ette loo raamatust "Hea hunt", kus hundist sai lõpuks hundikoer.

Kui rebast peetakse rahvajuttudes kavalaks ja targaks loomaks, siis hunti täiesti ebaõiglaselt rumalaks ja pikaldaseks metsaelukaks. Tegelikult on hunt väga tark loom. Õppisimegi tundma just sellist hunti.

Õpetaja näitas lastele erinaid slaide ja jutustas huntidest:

Õpikust lugesime ja töövihikus täitsime hundi kohta ülesandeid:


Lugesime töölehelt teabeteksti "Hunt" ja täitsime töölehe ülesandeid:

Kirjutasime tahvlilt vihikusse ilusa käekirjaga ärakirja:


Matemaatikatunnis harjutasime liitmist-lahutamist. Tahvliloto lahendamisel saime kokku toreda pildi, otse loomulikult hundist. Tahvlidoomino kokkupanemisel ja kaartide ümber keeramisel saime teada, millised on hundi rahvapärased nimetused. Heal lapsel mitu nime. Hunt on siis eriti "hea laps", sest talle on väga palju nimesid antud.




Lugesime õpetaja kooliõpikust pala "Hunt, sokk ja kapsad". Siis püüdsime leida lahendust, kuidas mees oma loomad ja kapsad ikka tervelt üle jõe saaks viia. Mitu pead on mitu pead, seepärast arutasid lapsed seda rühmades:







Seejärel tutvustasid lapsed oma lahenduskäike, kuid kahjuks juhtus ikka nii et hunt pani nahka kas soku või sokk kapsad =)  Lõpuks joonistas õpetaja tahvlile oma lahendusviisi:




Kunstitunnis joonistasime hundi portreed:
                                
                                                      






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar