Meeleelundite õppimise tund oli meil üsna meeleolukas =)
Inimese meeleelund on elund, mis võtab vastu teateid ümbruse kohta. Inimesel on kuus meelt: nägemine, kuulmine, haistmine, maitsmine, kompimine ja tasakaalumeel. Meie meelelunditeks on silmad, kõrvad, keel, nina ja nahk.
Uurisime pilte ja arutlesime, milliseid meeli võiks nendel piltidel kasutada?
Silm - meie nägemismeele elund:
Vaatasime silmapettepilte:
(keskmine ring hakkab keerlema)
(tundub, et read on viltu, aga tegelikult on otse)
(süda "lainetab")
(tundub, et parempoolne mees on kõige pikem, aga tegelikult on kõik mehed ühepikkused)
Kõrv - meie kuulmiselund ja sisekõrv on tasakaaluelund:
Nina - meie haistmiselund:
Keel - meie maitsmiselund:
Tegime katseid:
1) kuulasime helisid topsis ja mõistatasime, mis võiks topsides olla:
Kompisime kotikeste sisu ja nuputasime, mis võiks kottides peituda:
Täitsime töölehte ja töövihikut:
Inimese meeleelund on elund, mis võtab vastu teateid ümbruse kohta. Inimesel on kuus meelt: nägemine, kuulmine, haistmine, maitsmine, kompimine ja tasakaalumeel. Meie meelelunditeks on silmad, kõrvad, keel, nina ja nahk.
Uurisime pilte ja arutlesime, milliseid meeli võiks nendel piltidel kasutada?
Silm - meie nägemismeele elund:
Vaatasime silmapettepilte:
(keskmine ring hakkab keerlema)
(tundub, et read on viltu, aga tegelikult on otse)
(süda "lainetab")
(tundub, et parempoolne mees on kõige pikem, aga tegelikult on kõik mehed ühepikkused)
Kõrv - meie kuulmiselund ja sisekõrv on tasakaaluelund:
Nina - meie haistmiselund:
Keel - meie maitsmiselund:
Tegime katseid:
1) kuulasime helisid topsis ja mõistatasime, mis võiks topsides olla:
Kompisime kotikeste sisu ja nuputasime, mis võiks kottides peituda:
Täitsime töölehte ja töövihikut:
Teadmiste kinnistamiseks mängisime küsimuste-vastuste mängu:
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar