Tunni algul harjutasime korrutustabelit korrutustabelimängu mängides:
Jäägiga jagamisel on korrutustabeli oskamine ääretult vajalik. Kõigepealt tutvustas õpetaja jäägiga jagamist kasutades "katsejänestena" õpilasi =)
Kõige paremini saavad asjad selgeks, kui neid saab käega katsuda ja järgi katsetada. Nii me siis proovisimegi jagada esemeid ning läbi katsete selguski, et iga kord ei saagi arve täpselt jagada ning tekib ülejääk, mida matemaatika keeles kutsume "jäägiks". Sõna "jääk" tekitas lastes elevust ning vestluse käigus jõudsime järeldusele, et kui on tegemist raha jagamisega, siis ei ole tavaliselt kunagi "ülejääki", vaid pigem "puudujääk" =)
Jäägiga jagamisel on korrutustabeli oskamine ääretult vajalik. Kõigepealt tutvustas õpetaja jäägiga jagamist kasutades "katsejänestena" õpilasi =)
Kõige paremini saavad asjad selgeks, kui neid saab käega katsuda ja järgi katsetada. Nii me siis proovisimegi jagada esemeid ning läbi katsete selguski, et iga kord ei saagi arve täpselt jagada ning tekib ülejääk, mida matemaatika keeles kutsume "jäägiks". Sõna "jääk" tekitas lastes elevust ning vestluse käigus jõudsime järeldusele, et kui on tegemist raha jagamisega, siis ei ole tavaliselt kunagi "ülejääki", vaid pigem "puudujääk" =)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar