Teemasse "Õpime tundma Eesti kaarti" häälestuseks sobivad väga hästi Regmari etluskonkurssidel esitatud luuletused "Maakaart" ja "Ekskursioon":
Eelnevalt oleme loodusõpetuse tundides õppinud ilmakaari, leppemärke, plaani ja kaarti ning täna uurisime Eesti kaarti. Kõigepealt lugesime loodusõpetuse õpikust lausa mitu-mitu lehekülge:
Tuletasime meelde keelereegli, et nimed ja kohanimed kirjutame suure algustähega. Kohe kasutasime reeglit ka eesti keele töövihikuharjutuses. Harjutuse tegemisel oli abiks Eesti kaart:
Üksikuid sõnu oli lihtne kirjutada ja lapsed ei eksinud töövihikuharjutuses suure algustähega, kuid harjutavat etteütlust kirjutades oli juba raskem meeles pidada, kuhu see suur algustäht lisada. Seetõttu kirjutas õpetaja teksti ka tahvlile ja lapsed said oma tööd kontrollida. Ühtlasi saime Eesti kohta rohkem teada.
Loodusõpetuse töövihikus proovis igaüks ise ülesandeid lahendada. Kes väga hätta jäi, sai õpetajalt nõu ja abi küsida. Kodus jäi töö vajadusel lõpetada.
Nüüd mängisime õpetlikku täringumängu, kus sai samuti uurida Eesti kaarti. Kuna lastele mäng väga meeldis, siis mängime seda ka järgmises tunnis.
Tuletasime meelde keelereegli, et nimed ja kohanimed kirjutame suure algustähega. Kohe kasutasime reeglit ka eesti keele töövihikuharjutuses. Harjutuse tegemisel oli abiks Eesti kaart:
Üksikuid sõnu oli lihtne kirjutada ja lapsed ei eksinud töövihikuharjutuses suure algustähega, kuid harjutavat etteütlust kirjutades oli juba raskem meeles pidada, kuhu see suur algustäht lisada. Seetõttu kirjutas õpetaja teksti ka tahvlile ja lapsed said oma tööd kontrollida. Ühtlasi saime Eesti kohta rohkem teada.
Loodusõpetuse töövihikus proovis igaüks ise ülesandeid lahendada. Kes väga hätta jäi, sai õpetajalt nõu ja abi küsida. Kodus jäi töö vajadusel lõpetada.
Nüüd mängisime õpetlikku täringumängu, kus sai samuti uurida Eesti kaarti. Kuna lastele mäng väga meeldis, siis mängime seda ka järgmises tunnis.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar