5. mai 2017

"Arvuti plussid ja miinused"

Kuna inimeseõpetuses ja loodusõpetuses on meil teemaks tervis ja kuidas oma tervist hoida, siis sobitasime siia juurde ka arvutis olemise teema.
Lugesime õpikus paaristööna pala "Arvutihaigus":




Kodus nuputasid lapsed ja panid kirja, kuidas arvutihaigust ravida. Järgmisel päeval arutlesime, milliseid huvitavaid "ravivõtteid" nad välja pakuvad:
- kui arvutis ei ole pikalt, saad vanematelt preemiat;
- vanemad panevad kellaajalise piirangu;
- loed arvutis olemise asemel raamatuid;
- mängid perega lauamänge;
- lähed sõpradega õue mängima;
- teed arvutivabad päevad nädalas;
- vanemad panevad arvutile salasõna;
- arvutile pannakse taimer;
- vaatad telekast harivaid saateid;
- kasutad arvutit vähem  ja järgid kokkulepitud aega;
- veedad koos perega aega;
- leiad endale huvitava hobi;
- õues mängides unustad arvuti ära!

Moodustasime klassis kaks rühma ja loosisime teemad. Üks rühma pidi välja mõtlema kõik plussid arvuti kohta ja vastasmeeskond siis arvuti miinused. 


Nüüd asusime väitlema. Õpetaja üritas väitlemist ka filmilindile püüda. Vahepeal sai fotoka mälumaht täis ja osa pilte pidi õpetaja vahepeal ära kustutama, seetõttu kogu väitlust ei õnnestunud salvestada:



Väitlus lõppes viigiga, sest tund lõppes ära, aga tuline vaidlus jätkus veel vahetunniski =)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar