Eesti keele tundides unustasime end täna muinasjutumaailma. Nimelt sai iga rühm endale ülesandeks uurida muinasjutte. Igal rühmal oli omaette teema:
1. rühm: kuidas muinasjutud algavad;
2. rühm: milliste sõnadega muinasjutud lõpevad;
3. rühm: milliseid tegelasi muinasjuttudes leidub;
4. rühm: millised arvud on muinasjuttudes tavapäraselt;
5. rühm: millised imeasjad ja imeteod muinasjuttudes aset leiavad;
6. rühm: milliseid õpetlikke mõtteid muinasjuttudes edasi antakse.
Oma uurimistöös tuli kasutada paljusid erinevaid muinasjuturaamatuid, teha nendest kokkuvõte ning õppida see kaaslastele esitamiseks. Nõnda valmis ühine mõistekaart "Muinasjutu tunnused".
Vaatasime ka slaidiprogrammi "Muinasjutu tunnused" ning võrdlesime oma rühmatöödega. Slaide saad veelkord vaadata SIIT:
1. rühm: kuidas muinasjutud algavad;
2. rühm: milliste sõnadega muinasjutud lõpevad;
3. rühm: milliseid tegelasi muinasjuttudes leidub;
4. rühm: millised arvud on muinasjuttudes tavapäraselt;
5. rühm: millised imeasjad ja imeteod muinasjuttudes aset leiavad;
6. rühm: milliseid õpetlikke mõtteid muinasjuttudes edasi antakse.
Oma uurimistöös tuli kasutada paljusid erinevaid muinasjuturaamatuid, teha nendest kokkuvõte ning õppida see kaaslastele esitamiseks. Nõnda valmis ühine mõistekaart "Muinasjutu tunnused".
Vaatasime ka slaidiprogrammi "Muinasjutu tunnused" ning võrdlesime oma rühmatöödega. Slaide saad veelkord vaadata SIIT:
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar