5. juuni 2012


Kallid sõbrad!
Esimene õppeaasta ongi läbi saanud. Mul on väga hea meel, et te kõik olite väga tublid ja andsite endast õppimises parima. Harjutamine teeb meistriks. Seda oli näha ka tunnistustest ja kiituskirjadest. Üheksat last tunnustati väga hea õppimise eest riikliku kiituskirjaga ja kaheksat last kooli kiituskirjaga. Tore on tõdeda, et meie klassis on tublid sportlased, vahvad lauljad ja pillimängijad, loodusesõbrad, nutikad ristsõnade lahendajad, suurepärased joonistajad ja meisterdajad ning muidu toredad, sõbralikud, viisakad ja asjalikud poisid ja tüdrukud. Olen teie üle väga uhke ja rõõmus. Isegi pisut kurb on, et algab nii pikk vaheaeg ja ma ei näe teid nii pikka aega. Aitäh ilusate lillede, kingituste ja heade soovide eest!
Suur-suur aitäh ka teie vanematele, tänu kellele te sellised vahvad lapsed olete. Ilusat suve!

Kallid "viiendikud"!
Täna tuli õpetaja Epp kooli koridoris minu juurde, kallistas mind ja ütles, et ma olen talle edasi andnud nii head lapsed ja tal on oma klassi laste üle väga hea meel. Nii südantsoojendav ja samas ka uhke tunne oli seda kuulda. Olen teile ikka vajadusel toeks ja abiks ja aitäh teile, et te oma "vana" õpetajat ikka ka meeles peate ja mind vaatamas käite. Olge ikka sama toredad, üksteisest hoolivad ja mõnusa huumorimeelega. Ilusat vaheaega!

Kallid inglise keele "neljandikud"!
Pidage ikka meeles: kes püüab kõigest väest, saab üle igast mäest! Sügisel ootavad teid ees uued väljakutsed. Hoian teile ikka pöialt, et teil alati kõik hästi läheks. Olge tublid ja mõnusad! Aitäh, kes mind lilleõitega ja heade soovidega meeles pidasid. Soovin teile ilusat vaheaega!

Kallid inglise keele "kolmandikud"!
Aitäh lillede ja ilusate soovide eest. Olete vahvad lapsed ja mul on väga hea meel, et me saame veel üheskoos rännata mööda inglise keele põnevat maailma. Soovin teile ilusat vaheaega ja kohtume juba sügisel!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar