Veerandi viimasel päeval olid lapsed väga elevil, sest seekord olid tunnistusel ootamas juba päris hinded. Ja rõõmustamist oli palju, sest hinded olid kõik vaid viied ja neljad. Isegi tundides oli raske vagusi püsida ja oodati pidulikku aktust. Neljanda tunni ajal kogunes algklassipere aulasse aktusele. Kuulasime vahvaid laululapsi. Meie klassist laulis Janar oma lustakat trollilaulu.
Algklassides on ilus traditsioon tunnustada parimaid õppureid. Need, kel on tunnistusel vaid hinne"5", kutsutakse lava ette ja tehakse suur kiiduaplaus. Meie klassis olid viielised õpilased sel veerandil JOOSEP, JOHANNES, OTO-BEN, ADRIAN, GEORG, RAIMOND, HANNA-REENA, GEIDY, RII ja RASMUS (oli sel päeval haige).
Ka nelja-viielisi õpilasi peetakse meeles aplausiga. Nende tublide laste nimed loetakse ette ja nemad tõusevad oma kohalt püsti. Meie tublid nelja-viielised olid JANAR, JOHANNA ANETTE, RANELLA, DESIREE, WALTER, HELE-MAARJA ja ELERIIN.
Siis oli aeg anda kiituskirjad tublimatele emakeelenädalal osalenud lastele. Meie klassis said olümpiaadil maksimumpunktid ADRIAN ja HANNA-REENA.
Vaid ühe punktiga jäid neile alla JOOSEP, JOHANNES ja ELERIIN.
Ilusa käekirjaga kirjutamine on päris keeruline. Ilukirjavõistlusel pälvisid kiituskirja JOOSEP, RANELLA, HELE-MAARJA, RII ja HANNA-REENA.
Veerandi viimane päev on ju pidupäev ning väikene maiustamine sobib sel puhul väga hästi. Adriani ema Leila oli valmistanud maitsvad küpsise-śokolaadipallikesed, Eleriin tõi kommi ja "Pirko" poe poolt olid kommid meie toreda vastlapäeva plakati eest.
Kõht magusat täis ja superhead hinded tunnistusel tegid rõõmsaks nii näod kui südamed. Hele-Maarja küll algul pisut kurvastas oma ühe nelja üle, kuid pärast läks tusatuju üle.
Vestlusringis arutlesime, mis sel veerandil meeldis ja eriti meelde jäi. Laste mõtted olid sellised:
* olid toredad ja huvitavad tunnid;
* saime palju targemaks;
* kontsert Norra muusikutega;
* kohtumine kirjanik Kerttu Soansiga;
* raamatukogutund;
* matk metsa;
* klassiõhtu;
* sai sõpradega palju koos olla.
Kui mõtisklesime selle üle, mis oleks võinud teisiti olla, arvati nii:
* sõbrad oleksid võinud vähem haiged olla (Janari ilus mõte);
* matemaatika tunnis oleks võinud vähem arvutamist olla.
Uuel veerandil tahaksime:
* olla sõbralikud, viisakad ja head üksteise vastu;
* õppida hoolega;
* et koolis oleksid põnevad ja toredad üritused
* klassiga üheskoos ette võtta midagi vahvat.
ILUSAT JA PÄIKSELIST VAHEAEGA!
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar