30. mai 2024

Meie käed

 Tänase teema mõistatamiseks kuulasime kõigepealt laulu_


Rääkisime, millised võivad käed olla. Seejärel kirjutasime tahvlil olevad sõnad töölehe lausetesse.


Meil kõigil on kaks kätt: parem ja vasak. Vahel öeldakse vasaku käe kohta ka pahem käsi.
Lugesime õpikus loo "Parem ja pahem". Algul luges igaüks vaikselt omaette, siis tegime pauslugemist (pauslugemine - õpetaja loeb ja teeb pausi, lapsed jätkavad pausi koha pealt edasi):

Õpetaja luges ette loo "Parem ja vasak" ja lapsed täitsid kuulamise ajal töölehte. 

Eesti keele õpikus olid kirjas sõrmede rahvapärased nimetused. Nüüd joonistasime meiegi oma käe töölehele ja kirjutasime need toredad nimetused juurde:

Arutlesime ka vanasõnade tähendusi:

Töövihikus oli tore ülesanne joonistamise kohta. Kõigepealt joonistasime pildi vasaku käega ja siis parema käega. Selgus, et paremakäelistel õnnestus parempoolne pilt paremini, aga kuna meil klassis vasakukäelisi ei olnud, siis teistpidist katset me võime ainult aimata. 

Töölehel oli ka tore ülesanne arvutamise ja sõrmede mõõtmise kohta:

Õpetaja õpetas, kuidas käe abil kerge vaevaga joonistada kaelkirjakut:

Vahetunnis tegid lapsed käte abil vahvat varjuteatrit:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar