18. september 2016

Tervitused Reinholdilt

Mul on väga hea meel, et Reinhold on meiega sealt kaugelt Hispaaniast ikka sidet hoidnud. Reinholdil algas kool alles sel nädalal ja esimesed koolimuljed seetõttu väga värsked. Rõõmustav on kuulda, et meie Kose kooli tase on nii kõrge, et Reinhold on jätnud 2. klassi lausa vahele ja alustab õpinguid juba 3. klassis. Samamoodi ka tema vend Reinhard, kes 5. klassi asemel läks 6. klassi. Hoiame pöialt, et neil koolis hästi läheks ja nad palju sõpru leiaksid.
Edastan Reinholdi kirja:

Tere kallis õp. Marju ja 2.A klass!

Nüüd algas minul ka kool. Meid vennaga võeti vastu kehakultuuri ja spordi kallakuga kolledžisse. Mina käin juba 3. ja minu vend 6.klassis. Miks meid  klass kõrgemale tõsteti on arusaamatu. Selle pärast tunneb muret kõige rohkem ema. Meil ei jää nüüd muud üle kui hakkama saada. Me juba oskame natuke hispaania keelt, suvel õppisime seda mänguväljakul lastega mängides. Minu klassiõpetaja on mees Paco ja ta  on tore nagu sinagi. Matemaatikas pidime oskama juba  korrutamist ja jagamist. Õnneks ma sain sellega hakkama. Tunnid algavad meil kell 9.00 ja lõpevad sel kuul kell 13.00. Järgmisel kuul õpime juba kella 14.00. Ja meil ei ole vahetunde, ainult söögi vahetund kus kõigil peab oma toit kaasas olema. Peale söögivahetundi tunnid kestavad 15 minutit vähem. Tavalised tunnid enne sööki kestavad 45 minutit. Selgus, et inglise keelt oskan mina klassis kõige paremini ja täna oli inglise keel ka. Koolis on meil erinevatest rahvustest lapsi. Eestlased oleme  meie siin ainukesed. Kummaline on see, et lapsed ei tohi üksinda koolis käia. Vanemad peavad meid kooli viima ja tooma. Kool ei ole kodust kaugel, rahulikult jalutades jõuab sinna 15 minutiga.

Kirjutage kuidas teil klassis läheb ja mida teie olete huvitavat teinud?

Tervitades
Reinhold perega

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar