14. november 2015

Reede

Nagu ikka reedeti, nii ka seekord, vaatasime tagasi nädalale ja arutlesime, mis oli toredat.
Toredad asjad:
- kunstitunni hobuse töö;
- hommikuringid;
- esmaspäeval oli nii tore kooli tulla, et sõpru ja õpetajat näha;
- matemaatika tunnid;
- arvutitund;
- häälikuõpetuse tund;
- meil on nii hea õpetaja;
- mulle meeldib koolis kõik.

Mis kurvastas või oleks võinud teisiti olla:
- olin haige;
- sõbrad olid haiged;
- mul ükspäev kooli tulles kõht valutas;
- peastarvutamine ei meeldi;
- üks laps võtab minu asju;
- mu sõber sai haiget;
- õpetaja peab mõnele lapsele mitu korda ütlema, et ta sõna kuulaks;
- jah, see ei meeldi mulle ka, et osa lapsi sõna ei kuula;
- õpetajal oli kurk haige ja hääl ära.

 Klassitunnis toimus meil karukoosolek, kus seekord arutlesime pildil oleva probleemi üle. Lapsed jagunesid rühmadeks ning analüüsisid, mis pildil toimub, mida tegelased räägivad, kuidas seda olukorda lahendada. Arutlesime, kas meie klassis on ka sarnast olukorda ette tulnud ning kuidas siis oleks õige tegutseda. Julgemad rühmad esitasid pärast loo põhjal ka väikese dramatiseeringu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar