9. oktoober 2015

Tagasivaade nädalale

Käes on taaskord reede ja aeg tagasi vaadata nädalale.


Mis oli selles nädalas toredat:
- meeldis joonistada number kolmest oravat;
- linnutöö oli tore (pole veel blogisse jõudnud);
- mulle meeldivad hommikuringid;
- meeldis see tund, kus me tegime võlutaevast ja kleepisime pärast linnud peale;
- mulle meeldis mudilaskooris sünnipäevade tähistamine, mis siis, et jäin bussist maha;
- muusikatund oli tore;
- mulle meeldis K-tähte kirjutada;
- matemaatikatunnid;
- mulle meeldivad aga hoopis kehka tunnid;
- taevategemise töö oli vahva;
- kooliskäimine on tore.

Mis ei meeldinud:
- mul on kurk haige;
- ei meeldi, et peame kehalise tunnis jooksma;
- ei meeldi kehalise tund, sest mul hakkab seal palav;
- mulle ei meeldinud see, et lõikasin loodusõpetuse tööraamatus välja vale asja;
- kahju, et osa lapsi on haiged;
- olen natuke haige.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar