26. veebruar 2015

Aktiivõpe teemal "Kuidas õigesti toimida".

Kunagi ei tea, millal meil on vaja oskusi ennast või kedagi teist õnnetusjuhtumi puhul aidata. Sellepärast olemegi tundides erinevaid olukordi läbi arutanud ja mänginud. Eesti keele tunnis lugesime õpetlikku pala "Tulekahju" ning arutlesime, kas loo peategelane talitas õigesti. Siis mängisime läbi, kuidas toimida, kui tulekahju puhkeb koolimajas. Iga rühm asus erinevas koolimaja ruumis ning pani punktide abil kirja, kuidas nad antud olukorras toimivad. Lapsed olid õpetaja õpetusi väga hoolikalt kuulanud ning tegutsesid üsna õigesti. Vaatasime ka filmi "Miks see just meiega juhtuma pidi?". Seda saad veelkord vaadata siit:
Seejärel lahendasime teemakohast ristsõna:
Inglise keele tunnis õppisime sõnu ja lugesime õpikust kahekõnesid ohutu liiklemise, ohuolukordade ja õnnetuste kohta.


Seejärel koostasime ka ise inglise keeles kahekõnesid ja esitasime neid kaaslastele. Taaskord oli igal rühmal oma teema. Selgus, et inglise keeles oma mõtteid väljendada ja näiteks helistada hädaabinumbrile on ikka päris keeruline.


 Iga rühm koostas ka ohutu liiklemise reeglid tänaval ja kujundas neist plakati:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar