15. mai 2019

Südantsoojendav sünnipäev

See, et olen on sündinud väga ilusal ajal, on mulle ammu selge, aga et mu armsad lapsed, lapsevanemad ja kolleegid oskavad selle päeva nii eriliseks teha....... Olen siiani üsna sõnatu ja püüan tänast päeva piltide keeles edasi anda, kuigi see pole pooltki see, mida mul oli õnn kogeda ja tunda. Iga hetk täna on olnud tõeliselt eriline. Hommikul klassi astudes avanes selline vaatepilt:


Muidugi tuli nüüd kõige põnevam hetk - lillede ja kingituste üleandmine. Taaskord olin sõnatu, sest kõik üllatused olid nii minulikud ja nii hästi tabatud minu "kiiksusid".  Uskumatu, kui hästi lapsed, lapsevanemad ja kolleegid mind tunnevad =) 
Üllatusi jagus terveks päevaks. Õnnitlema ja kallistama saabusid ka mu armsad "kaheksandikud" ning "kaheteistkümnendikud".


Mu kodu on uppunud lilledesse ja seekord ei suutnud ma kuidagi kõiki lilli ühele pildile mahutada. Lilli jagub nii tubadesse kui lilleaeda.


Imelised kaardid:
 

Ega seegi saladus pole, et õpetaja on suur magusasõber =)

Ja muidugi need imelised kingitused...

 Tänan Teid kõiki südamest, et mu päeva nii eriliseks ja meeldejäävaks tegite! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar