5. detsember 2016

Tervitused Hispaaniast

Sain täna Reinholdilt toreda ja pika kirja.

Tere kallis õpetaja Marju ja 2.A klass!

Arvan, et teil on jõulukuu  täies hoos. Meil ei ole seda siin üldse tunda. Poes müüakse küll erinevaid jõuluehteid, aga erilist jõulutunnet meil peal ei ole. Ilm ei ole siin ka sugugi jõululik ja palmid (minu meelest) jõuludega ei klapi. Aga kirikukoolis me harjutame näidendit, mille jõulude ajal koguduses esitame.
Mul läheb siin väga hästi. Novembri algul oli meil duatloni võistlus, kus pidi jooksma ja rattaga sõitma. Igas vanuseklassis oli üle 50 võistleja. Ma sain oma vanuseklassis 6.koha, aga mu vend sai 3.koha. Lisan mõne pildi ka sellest võistlusest.
Oktoobris oli meie koolis käsipallivõistlus. Meie võistkond võitis seisuga 7:1. Seitsmest väravast viskasin mina 5 sisse, mille peale käsipallitreener kutsus mind trenni. Nüüd ma käin ka käsipalli trennis ja me osaleme juba suurematel võistlustel. Praegu on meil käsil liigavõistluse etapid.
Hiljuti ma alustasin saksofoni õpingutega ja mul on nüüd päris oma saksofon, mille kinkisid mulle  vanavanemad.
Saadan teile oma tunniplaani. Loodan, et teil on huvitav vaadata missugused tunnid meil siin on. Kirjutasin igaks juhuks tõlke ka juurde.
Kirjutage kuidas teil läheb.
Parimate soovidega

Reinhold Rebane

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar