16. mai 2014

Imeilus päev =)

Igal aastal nendin ma ikka ja jälle, et olen osanud sündida väga ilusal ajal ja mul on vedanud, et mul on nii toredad lapsed ning kolleegid koolis. Minu sünnipäev oli täis lilli, kingitusi, kaarte ja häid soove.

Hommik algas toreda üllatusega: lapsed laulsid  ingliskeelset sünnipäevalaulu, ma pidin mõtlema ühe soovi ning küünla ära puhuma (õpetaja salasooviks oli see, et tasemetöö läheks hästi ja õhtuks selgus, et see soov täituski). Seejärel külvati mind üle lillede, kingituste, kaartide ja kallidega =). Klassi laste ja lastevanemate poolt oli imeilus kingitus -  maasikaampel ning maasikakaart.   
(fotograaf: Rasmuse ema Seila)

 Sünnipäevaüllatused:
 Suur-suur aitäh kõikidele mu praegustele ja endistele õpilastele, lastevanematele ning kolleegidele, kes mind meeles pidasid ja mu päeva nii kauniks tegid!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar