7. oktoober 2012

Tangram

Tangram on hiina pusle, mis koosneb seitsmest geomeetrilisest kujundist. Mängu eesmärk on moodustada tükkidest kindel kujund, mis on etteantud kas kontuuri või siluetina nii, et kujundid asetsevad kõrvuti ja ei kattu.

TANGRAMI REEGLID
- Kasuta iga pildi juures kõiki seitset tükki.
- Tükid ei tohi kattuda (kõik kujundid laotakse kõrvuti)
- Iga tükk peab oma naabertükiga servast kokku puutuma.
MIDA TOREDAT ÕPETAB TANGRAM?
       ·      õpetab eristama erinevaid kujundeid
·      soodustab positiivset suhtumist geomeetriasse
·      annab  võimaluse kujunditega vahetult tegeleda (kogemus, mida ei saa ühestki töövihikust)
·      arendab lapse visuaal-ruumilist mõtlemist
·      soodustab ajupoolkerade koostööd, sest tükkide paikaseadmisesse on enamasti haaratud mõlemad käed

TANGRAMI saab kokku panna ka arvutis.
Klõpsa siia:

TANGRAM 1
TANGRAM 2
TANGRAM 3

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar