Täna tähistasime koolis poistepäeva lõbusate võistlustega. Esimeses võistluses tuli joosta väga-väga suurte tossudega väga-väga kiiresti ühest saali otsast teise. Nii mõnelgi poisil kippusid jalavarjud poolel teel ära kaduma, kuid kõik jõudsid siiski õnnelikult oma võistkonna juurde tagasi. Teise ülesandena tuli saalihoki kepiga udida korvpall ümber takistuse koju tagasi. Kuna meie klassis oli kaks poissi haigeks jäänud ning teistes klassides rohkem poisse, pidid meil osa poisse jooksma vapralt lausa mitu korda. Saime auhinnalise kolmanda koha. Kõik poisid andsid endast parima ja oleme tüdrukutega nende üle väga uhked. Saime endale suurte neljandike seast ka palju fänne juurde. Aitäh neile, et nad meile kaasa elasid ja pöialt hoidsid.
11. november 2011
8. november 2011
LÕBUS KOOLIPÄEV
Täna oli siis kollase värvi päev ja piltidelt on näha, et oleme kõik päikseliselt kollased ja oranźid. Aga päikest ja lõbusat meeleolu jätkus ka tundidesse.
Eesti keele tunnis lugesime kodus harjutatud kahekõnet rott Ruudist ja jänes Jukist. Seejärel kuulasime muinasjuttu "Naeris" ning täitsime kuulamisülesannet. Nüüd oli muinasjutt selge ja võisime sellest teatrietenduse teha. Saime selgeks ka õpetliku vanasõna - ühtsuses peitub jõud. Kõige lõpuks sõime Janari kaasa toodud kõrvitsat, sest naerist polnud meil kuskilt võtta =)
Matemaatika tunnis harjutasime hoolega liitmist ja lahutamist. Seekord oli meil lausa kaks lotot: ühe said poisid ja teise said tüdrukud lahendamiseks. Lahenduse lõpuks tulid vahvad pildid välja. Tüdrukutel oli armas taksikoer ja poistel masinad.
Eesti keele tunnis lugesime kodus harjutatud kahekõnet rott Ruudist ja jänes Jukist. Seejärel kuulasime muinasjuttu "Naeris" ning täitsime kuulamisülesannet. Nüüd oli muinasjutt selge ja võisime sellest teatrietenduse teha. Saime selgeks ka õpetliku vanasõna - ühtsuses peitub jõud. Kõige lõpuks sõime Janari kaasa toodud kõrvitsat, sest naerist polnud meil kuskilt võtta =)
Matemaatika tunnis harjutasime hoolega liitmist ja lahutamist. Seekord oli meil lausa kaks lotot: ühe said poisid ja teise said tüdrukud lahendamiseks. Lahenduse lõpuks tulid vahvad pildid välja. Tüdrukutel oli armas taksikoer ja poistel masinad.
6. november 2011
VÄRVINÄDAL

ESMASPÄEVAL: LILLA JA SININE
TEISIPÄEVAL: KOLLANE JA ORANŹ
KOLMAPÄEVAL: ROHELINE JA HALL
NELJAPÄEVAL: BEEŹ JA PRUUN
REEDEL: KIRJU
VIKERKAAR JA VIHMAPIISAD
(ÕPPISIME VÄRVIDE SEGAMIST)
VÄRVILISED VILDIKAMAASTIKUD
3. november 2011
EELMISEL VEERANDIL SAATSIME RÄNDLINNUD TEELE. ÕPPISIME, ET OSA LINDE JÄÄVAD MEID TALVEL KA RÕÕMUSTAMA. NEID ME NIMETAME PAIGALINDUDEKS. TÖÖÕPETUSES MEISTERDATUD LEEVIKESED JA TIHASED KAUNISTAVAD NÜÜD MEIE KLASSI AKNAID. TÄNA KÄISIME LOODUSÕPETUSE TUNNIS ÕUES ÕPPIMAS. KORDASIME PUUDE NIMETUSI. RAAGUS PUID OLI PALJU RASKEM ÄRA TUNDA. KAVALAMAD LAPSED UURISID, MISSUGUSED LEHED OLID PUUDE ALL JA TUNDSID NENDE JÄRGI PUU ÄRA. VÕRDLESIME KA LEHIST JA KUUSKE. JÕE ÄÄRES UUDISTASIME SINIKAELPARTE. NÜÜD TEAME, ET EMAPARDID ON PRUUNID JA ISAPARDID ILUSA ROHEKA KRAEGA.


PÄRAST MAALISIME KUNSTI TUNNIS PARTE KA PABERILE.
PÄRAST MAALISIME KUNSTI TUNNIS PARTE KA PABERILE.
EESTI KEELE TUNNIS
KODUS ÕPITUD KAHEKÕNE LUGEMINE

"KOHVIKUS"
SIIL FELIXI JA KAELKIRJAK ŹANNA KAHEKÕNE DRAMATISEERIMINE



KIRJELDAMISMÄNG "KES MA OLEN?"


"KOHVIKUS"
SIIL FELIXI JA KAELKIRJAK ŹANNA KAHEKÕNE DRAMATISEERIMINE
KIRJELDAMISMÄNG "KES MA OLEN?"
1. november 2011
31. oktoober 2011
ÕPPIDA ON LÕBUS JA VAHVA!
TÄNA ALGAS TEINE VEERAND JA LAPSED TULID KÕIK RÕÕMSAMEELSELT KOOLI. HOMMIKUT ALUSTASIME OMA TERVITUSLAULUGA. SIIS RÄÄKISIME IGAÜKS OMA VAHEAJAST. KÜLL OLI LASTEL VAHVAID TEGEMISI (KÄIDI REISIMAS HISPAANIAS JA SOOMES, VEEKESKUSES, AHHAA KESKUSES, SÜNNIPÄEVADEL, KINOS, SÕPRADEGA MÄNGIMAS JA MIDA KÕIKE VEEL). ÕPETAJA JUTUSTAS OMA LEIVATEGEMISEST NING LUGES ETTE MUINASJUTU "TIBUKE". LUGU JUTUSTAS TIBUKESEST, KES LEIDIS VILJATERA JA TAHTIS SELLE MULDA KÜLVATA. TA KUTSUS TEISI LOOMI ENDALE APPI, KUID KEEGI EI TULNUD. NÕNDA KASVATAS, KASTIS JA LÕIKAS VILJA TIBUKE ISE JA LÕPUKS KÜPSETAS SELLEST KOOGI. LUGU OLI VÄGA ÕPETLIK, SAIME TEADA, ET SÕPRU PEAB AITAMA JA TEHTUD TÖÖST ON SIIS KA PALJU SUUREM RÕÕM. SEEJÄREL LUGESIME JA ARUTASIME LÄBI VANASÕNU ÕPPIMISEST JA TÖÖTAMISEST. MÄNGISIME HÄÄLIKUMÄNGU "KALAD" JA SÕNADE ÄRAARVAMISE MÄNGU.
MATEMAATIKA TUNNIS PANIME OMA TARKUSE PROOVILE PÕNEVAT KUJUNDITE ÜLESANNET LAHENDADES. HARJUTASIME PEASTARVUTAMIST ARVUKAARTIDEGA NING PANIME TAHVLIL KOKKU DOOMINOD. PÄRAST LAHENDASIME ÜLESANDEID TÖÖVIHIKUS JA ARVUTASIME-VÄRVISIME TÖÖLEHTE "ÖÖKULL".
KUNSTIÕPETUSES RÄÄKISIME ÖÖKULLIDEST, TARKUSE SÜMBOLIST. SAIME TEADA, ET TEGELIKULT SELLISE NIMETUSEGA LINDE POLEGI PÄRISELT OLEMAS. TEGELIKULT ON ÖÖKULL RAHVAPÄRANE LINNU NIMETUS JA NEED LINNUD ON KAKUD (KASSIKAKK, KODUKAKK, LUMEKAKK...). JOONISTASIME MEIEGI NEID TOREDAID LINDE. NÜÜD VAATAVAD MEIE ÖÖKULLID STENDI SERVAL, KUIDAS ME ÕPIME JA TARKUST KOGUME.
PÄEVA LÕPUS TEGIME SUU MAGUSAKS ADRIANI TOODUD MAIUSTUSTEGA.
ÕPPIDA ON LÕBUS JA VAHVA!
MATEMAATIKA TUNNIS PANIME OMA TARKUSE PROOVILE PÕNEVAT KUJUNDITE ÜLESANNET LAHENDADES. HARJUTASIME PEASTARVUTAMIST ARVUKAARTIDEGA NING PANIME TAHVLIL KOKKU DOOMINOD. PÄRAST LAHENDASIME ÜLESANDEID TÖÖVIHIKUS JA ARVUTASIME-VÄRVISIME TÖÖLEHTE "ÖÖKULL".
KUNSTIÕPETUSES RÄÄKISIME ÖÖKULLIDEST, TARKUSE SÜMBOLIST. SAIME TEADA, ET TEGELIKULT SELLISE NIMETUSEGA LINDE POLEGI PÄRISELT OLEMAS. TEGELIKULT ON ÖÖKULL RAHVAPÄRANE LINNU NIMETUS JA NEED LINNUD ON KAKUD (KASSIKAKK, KODUKAKK, LUMEKAKK...). JOONISTASIME MEIEGI NEID TOREDAID LINDE. NÜÜD VAATAVAD MEIE ÖÖKULLID STENDI SERVAL, KUIDAS ME ÕPIME JA TARKUST KOGUME.
PÄEVA LÕPUS TEGIME SUU MAGUSAKS ADRIANI TOODUD MAIUSTUSTEGA.
ÕPPIDA ON LÕBUS JA VAHVA!
Tellimine:
Postitused (Atom)