4. aprill 2019

Õppisime otsekõnet ja saatelauset

Kuna aprill on naljakuu, siis lugesime  humoorikat lugu "Valetamispäev":
Õppisime nii kõnes kui kirjas kasutama otsekõnet. Eriti keerulised tunduvad kirjavahemärgid. Sellepärast tegime tahvlile ja vihikusse omale väikese abimehe:
                                         
Lugesime õpikust, mis on otsekõne ja mis on saatelause:

Otsisime tekstist ja märkisime värviliseks nii saatelause tegusõnad kui ka otsekõne.

Nüüd nimetas õpetaja kaptenid, kes valisid rühmatööks rühmaliikmed ja loosisid enda rühmale teema. Loosimisel olid abiks "võluvõtmed":

3. aprill 2019

Aktiivõpe teemal "Meeleelundid"

Meeleelundite õppimise tund oli meil üsna meeleolukas =)
Inimese meeleelund on elund, mis võtab vastu teateid ümbruse kohta. Inimesel on kuus meelt: nägemine, kuulmine, haistmine, maitsmine, kompimine ja tasakaalumeel. Meie meelelunditeks on silmad, kõrvad, keel, nina ja nahk.
                                              
                                              
Uurisime pilte ja arutlesime, milliseid meeli võiks nendel piltidel kasutada?


Silm - meie nägemismeele elund:

Vaatasime silmapettepilte:
(keskmine ring hakkab keerlema)

(tundub, et read on viltu, aga tegelikult on otse)

(süda "lainetab")

(tundub, et parempoolne mees on kõige pikem, aga tegelikult on kõik mehed ühepikkused)


Kõrv - meie kuulmiselund ja sisekõrv on tasakaaluelund:

Nina - meie haistmiselund:

Keel - meie maitsmiselund:


Tegime katseid:
1) kuulasime helisid topsis ja mõistatasime, mis võiks topsides olla:

Kompisime kotikeste sisu ja nuputasime, mis võiks kottides peituda:


Täitsime töölehte ja töövihikut:

Teadmiste kinnistamiseks mängisime küsimuste-vastuste mängu:

2. aprill 2019

1. aprill 2019

Aprill! Aprill!


Üks naljapäev peab ikka olema veidi teistsugune päev kui tavaliselt. Seetõttu alustasime oma matemaatikatundi kõigepealt pingiridade arvutamisvõistlusega:

 Seejärel panime kokku arvutamislotot ning välja tulid naljapäevale sobilikud naljapildid:


Väikseid aprillinalju tegi õpetaja päeva jooksul päris mitmeid. Kui vajalik on tähelepanelikult lugeda tööjuhiseid, selgus viimases tunnis, kus sai ninapidi veetud neid, kes töösse piisavalt ei süvenenud ning tegid seetõttu topelt rohkem tööd =) Ainult MATILDA ja LAURA-LIISA  pääsesid "aprillipõrsa" nimetusest, sest täitsid täpselt tööjuhiseid =)